JAHA nu var det dags......


Jag har snyftat och haft mig på Mios dagis och sagt hej då. I morgon lär det inte bli lättare för då ska jag säga hej då till min absoluta FAVVO chef Gun-Britt!! Och självklart till vårat liv här i mantorp som har satt sina spår i våra hjärtan...

Men nu är det nya tag för fler än oss. Min lilla mormor flyttade förra helgen och min Mamma flyttar i slutet av denna månad här ifrån...  så TACK Mantorp för 2 härliga år och många fina minnen ♥


Ska försöka skriva i nya huset så fort allt börjar funka med det tekniska...tills dess LOVE


Mio första dagen på Dagis här i Mantorp


Mio bland de sista dagar på storstugan. Så stor och ändå bara 1&1/2 år senare det går FORT!


Vårat lilla hus i mantorp...


BYE BYE!!! SNYFT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0