Älskar mitt sovrum!

Hade mina tvivel när det gällde att måla vårt sovrum VITT.....
Innan vi flyttade hit så hade jag ett RÖTT sovrum med guld o olika nyanser av rött...
Mysigt o murrigt:) så som sagt lite rädd att det skulle kännas som ett kallt o för ljust sovrum...
MEN SÅ FEL! det är det underbaraste sovrum jag haft!!!
Det är Mysigt stort fräscht och jag somnar jätte skönt o vaknar o vill vakna...(om ni fattar)
 
Här fick ja en mys bild i går med någon inställning jag inte haft förr på kameran...
(vet att det inte är tipptopp städat o bädat ,men...)




Denna lilla målning har jag på min sida av sängen...
"Efterfesten" heter den konstnär Amanda Drufve  :)


Det här skåpet hittade ja i källaren...

 
denna härliga hojja fick ja av mormor hon hade fått den av min moster för länge sen...


Växter Älskar dem!!

Lite bilder på ett sovrum jag älskar!♥
NATTI NATT






Kommentarer
Postat av: amanda

Åh men Frida vad fiiiiint!!!!!! =) Jag älskart! Verkligen ett amanda sovrum. Kan vi komma och titta denna helgen??

Du, ang tavlan, finn ett fel, den passar in sådär va. ha ha ha ha. får göra en ny, vit med änglar och lite mer tant-tema, efterfest var ju ett tag sen. =P

2009-10-06 @ 17:55:59
Postat av: a

och just det! Jag trodde först det var en bild tagen ur en tidning. Du är jätte jätte duktig!!!!

2009-10-06 @ 17:57:03
Postat av: frida

TACK tänkte att jens o Micke får ligga i mios rum så sover du o ja o mio i vårat sov rum =D

O du TANT tema host host!!! men jag vill gärna ha en till tavla!! ÄLSKAR DIG

2009-10-06 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0